مصاحبه آرشیو خبر ها
دوستی های پوگبا و کوادرادو ...

دوستی های پوگبا و کوادرادو ...

بدون شک اکثر تمامی هواداران تیم یوونتوس در انتظار دائمی کردن قرارداد خوان کوادرادو ستاره ی کلمبیایی تیم تورینی می باشند و خواهان قرارداد دائمی با او هستند.

ستاره ی خوش تکنیک تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود گفت:  "مانند یک خانواده ایم ، خوشحالی بعد از گلهایمان را قبل از بازی با پوگبا تمرین می کنم."

بازی مقابل ورونا ؟ بازی سخت تری است ! چون بعد از تعطیلات زمستانی انجام می شود. اما می دانیم باید 3 امتیاز مهم کسب کنیم. ما همیشه برای پیروزی تلاش میکنیم ، در کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان هم همنیطور. ما یوونتوسیم و باید برای جایگاه بالای جدول بجنگیم اگرچه اسان نیست و تیم های دیگری هم هستند که برای اسکودتو می جنگند."

"در طول این چند روز خیلی سخت کار کردیم و چون زمان زیادی نداشتیم و باید همه ی کارهایمان را انجام می دادیم و برای پنج ماه آینده آماده می شدیم.ما گروه فوق العاده ای هستیم ، یک خانواده ی بزرگ و همه می خواهیم در یک مسیر به سمت جلو حرکت کنیم."

"برای شخص من و گلم به تورینو اهمیت زیادی داشت ، چون بعد از مدت ها که هیچ گلی نزده بودم به ثمر رسید و چنین گلی به شما انرژی مضاعف و ایمان و اعتماد می دهد. برای یووه هم یک نقطه ی عطف بود، می دانستیم که باید بازی را ببریم و تا اخر ایمان داشتیم. بعد از آن دستاوردهای زیادی کسب کردیم و امیدواریم بتوانیم هر مسابقه را مانند یک فینال بازی کنیم."

گلم مقابل فیورنتینا؟ "کمی شانسی بود ، ولی مهم بود چون سریع بازی را مساوی کردیم و سپس یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم."

بایرن مونیخ؟ "هر تیمی را می توان شکست داد ، اما بسیار دشوار خواهد بود.ما باید با هوش بالا وارد این بازی شویم ، مثل اینکه بازی فینال جام جهانی است. هنوز برای اماده شدن برای آن بازی زمان داریم ، که 100% یا حتی 200% آماده باشیم."

خوشحالی های بعد از گل؟ گاهی من و پل قبل از بازی در رختکن یا در کمپ تمرینی برایش اماده می شویم. پوگبا اهنگ گوش کردن کنار من را دوست دارد و گاهی به به اتاقش می روم و به او می گویم : اگر گل بزنی اینکار را می کنم. بعد اگر گل بزنیم ، سعی می کنیم کنار هم اینطوری خوشحال کنیم."

آیا برای خوشحالی بعدی تصمیم گرفته اید؟ نه هنوز. موسیقی؟ سالسا ، ریگا ، موسیقی آمریکای جنوبی ، من و پل حتی اهنگ غنایی و نیجری هم گوش می کنیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: